Hirdetésbővítmények a Google Ads kampányban

By | 2019.12.22.

A Google Ads keresési kampánya nagyon hatékony marketing eszköz lehet a kezünkben, azonban ahhoz, hogy maximálisan ki tudjuk aknázni a benne lévő lehetőségeket, fontos, hogy a lehető legprecízebben beállítsunk mindent a kampányban. Az egyik ilyen fontos beállítási lehetőség a hirdetésbővítmények használata.

Számos hirdetésbővítménnyel tehetjük a Google Ads kampányunkat hatékonyabbá, színesebbé. A kiemelő bővítmény használatával plusz információkat oszthatunk meg az internetezőkkel, amelyek segítségével feltűnőbbé és vonzóbbá tehetjük a Google Ads hirdetésünket. A belső link bővítmény abban segít, hogy a potenciális érdeklődők rögtön a hirdetésből elérhessék azt a konkrét aloldalt, ami őket leginkább érdekli a weboldalunkon belül. A struktúrált kódrészlet bővítmény nevétől sem kell megijednünk, nagyon egyszerű beállítani és olyan hasznos információkat adhatunk a segítségével, hogy milyen márkákat forgalmazunk, vagy hogy milyen szolgáltatásokat kínálunk. A Google Ads hirdetésbővítmények között találunk még hívásbővítményt, amellyel a hirdetés alatt megjeleníthetjük a telefonszámunkat úgy, hogy arra kattintva rögtön hívást is kezdeményezhetnek az érdeklődők. A helybővítmény használatával az üzletünk, ügyfélfogadó irodánk címe jelenhet meg, így a környéken lévő érdeklődőket vonzhatjuk a cégünkhöz. Egy jól beállított Google Ads keresési kampánynak ezek a bővítmények elengedhetetlen elemei, azonban ezeken kívül is még rendelkezésünkre állnak a következő bővítmények is: Potenciális ügyfelek űrlapbővítményei (Béta verzió), Üzenetbővítmény, Árbővítmény, Promóciós bővítmény, Alkalmazás bővítmény, Társult vállalkozás helybővítmény.

Minél több hirdetésbővítményt használunk helyesen, a Google Ads kampányunk annál látványosabb, hatékonyabb lesz.